Onsdagen den 12 maj

Ja nu var det ett tag sen igen. =) Det har redan blivit maj!
Så nu ska du få en liten uppdatering i mitt liv. ;)

Valborgsmässoafton jobbade jag nästan hela dagen. Först var vi i Norrköping med klätterväggen, på en skola. Härliga barn som ville klättra! Sedan var det film i Mjölby, hade ett 20-tal barn allafall. Filmen var dock inte så intressant, flera av dem ville sitta och prata med mig istället. Det var trevligt! Blev utfrågad om allt och lite till. =)

På kvällen åkte jag hem till mor och far. Eva, Rolf, Sofie och Sofia kom dit och vi åt massa god mat! En trevlig kväll! =)

Den 1 maj var det 3 år sedan Nökkvi kom hem till oss. Det känns som en evighet sen. Den hästen som kom till oss då känns inte samma myspelle som jag har nu. Det är ju härligt att de kan förändras så mycket!

Nökkvi första veckan hos oss.

Den 2 maj var det 2 år sedan min prinsessa lämnade oss... Hon är så saknad! <3 Primula min fina blomma <3

Pärlan i aktion.

3-6 maj var jag i Gävle på konsulentsamling. Fick träffa de flesta av mina underbara kollegor! Vi fick lite utbildning och ett par trevliga dagar i fina Gävle.
Hann även träffa min fina vän Ida en kväll! Saknar dig grymt mycket redan.
Ibland är det jobbigt att ha alla vänner utspridda i landet, man ses alltför sällan. <3

 (kort från 2008)

På fredagen där fick jag åka tillbaka till veterinären med mitt lilla marsvin. Han hade blivit infekterad efter kastreringen och det hade inte försvunnit efter 10 dagars antibiotika. Så fick lämna in honom för operation... Som tur var så slapp de söva och kunde bara bedöva. Så fick en starkare kur antibiotika och sedan skulle han sitta i en egen bur, med något rent underlag. Så han fick sitta i Vilmas bur ett par dagar.

I helgen blev det mest ridning och grejade hemma... =)

Den 10 maj fyllde min fina bror Robert! =) Han bor i Uppsala så får vänta tills nästa vecka innan jag kan gratta på riktigt! ;) Men jag är van. Något år firades han i juni istället. =)



Den 11 maj fyllde mammas prinsessa Tindra 6 år!



Den dagen var även min kära farfars födelsedag. Min fina farfar som gick bort för drygt 5 år sedan.

Den 11 maj hade jag även partylight-party. Mormor, Britt, farmor, Camilla och mamma kom hem till mig. Angelica och hennes mamma Birgitta var där som konsulter. En riktigt trevlig kväll blev det!

Idag har jag varit hemma på förmiddagen, fikade hos mamma, sedan red vi på pojkarna. =)
Sedan åkte vi med transporten till soptippen och kastade allt skräp. Jag ska ha transporten i helgen, så är bra om den är tom.

Freyja och jag ska nämligen på kurs på lördag och tävla på söndag! I Kullersbro! Ska bli grymt kul!

Sedan har jag jobbat och gått en långpromenad med Johan och Tilda.
Nu är Vilma och jag helt slut båda två. Så ska snart krypa ner i sängen. =)

Satt och läste gamla inlägg i bloggen. Så kommer publicera ett gammalt inlägg efter det här. Jag skrev så himla bra saker! =)

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag och tilda hejar på dej =)

2010-05-13 @ 14:56:52
Postat av: Johan

Jag och Tilda hejar på dej ;)

2010-05-13 @ 14:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback