onsdag.

Har haft en ledig dag idag. Var rätt skönt. Inte gjort så mycket. Mest dragit omkring...
Går omkring i min gröna munkjacka... Den är jätteskön, den är stor och bra, med stor luva på. Om man vill så kan man gömma sig helt och hållet i den. Kan vara rätt skönt ibland.
 
Har skrivit klart mitt skolarbete idag allafall. Så stolt! Har skrivit om olika handikapp, som ADHD, Autism, Tourettes syndrom,  Epilepsi, CP osv.
Det är rätt spännande. Ska ha prov på det på fredag.
Har en novell att skriva till fredag oxå. Men har bara börjat än. Eller har kommit en hel sida allafall.

Fikade med Mattias förut. Det var trevligt!

Har även varit i stallet. Har ridit Berserkur. Det var jätteskoj! Fick koncentera mig väldigt mycket, han är rätt krävande. Men gud vad kul! Han gick så otroligt bra! Kan inte fatta att det är samma häst som jag har känt i nio år... Han kan gå så fint! Har galopperat på volter i form. Shit, trodde aldrig att han ens skulle kunna trava på volt för ngt år sedan.
Är sååå glad över det. Underbart!!!

Kan nog vara så att jag skriver i gåtor. Men det är lite meningen. Det är för att inte säga för mycket. Men folk som känner mig vet nog vad jag skriver om. Ni har väl allafall en aning och det är säkert rätt... =)

Det är inte bättre idag. Knappast! Om jag bara kan få tag i dig.

jaja... dags att sova...  Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback