tisdag...

Hade egentligen inte tänkt skriva något idag... Men blev visst så ändå.
Vet dessvärre inte vad jag ska skriva...

Hade två timmars skola idag... Naturkunskap B. Sen slutade jag...
Träffade Kicki och Emma en kortis. Bestämde vilka låtar vi ska ha på söndag.

Var nere hos Primula en sväng oxå. Det blev täcke på idag med. Är rätt emot täcke annars. Men hon måste ha det i det här vädret. Usch! Regn när det är runt nollan... Värsta vädret!!!

Sen har jag suttit vid datorn i många timmar... Gjorde skolarbete. 
Pratade med Adam oxå. Annas pojkvän. Var jättelängesen jag pratade med honom. Var väldigt trevligt. Han är så härlig. Får en alltid på bra humör. Gav mig massa tips. Hoppas att jag får fullfölja dem.

Alla säger samma sak. Å jag antar att det är det enda... Måste göra det... Samla mod. Känns fånigt. Måste samla mod... Usch! Men så är det! Samla mod... Slå siffrorna....
 
nä... dags att gå nu... puss o kram!!


Kommentarer
Postat av: Peter

Kryptiskt! ;)

Postat av: Ewa

Du skriver i gåtor gumman!

kram

2005-12-07 @ 16:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback