tre dagar... =)

Söndagen spenderades till stor del i stallet. =) Det var riktigt härligt eftersom det var så otroligt fint väder.
Först åkte pappa och jag förbi stallet och gav hästarna lunch, sedan bar det av till Sharpman (ett stort varuhus med grejer till häst, hund och katt.)
En halsförlängare (gummisnodd) och en gödselgrep köptes. =) Gummisnodden används till Kátur för att få honom att jobba i lite form.

När vi kom tillbaka till stallet gick jag iväg och lade spår till hundarna. Personspår lägger jag.
När vi borstat hästarna en stund fick hundarna gå spåren. De var jätteduktiga båda två! Så stolt över dem!!!
Även om jag hade lagt ut lite störmoment så klarade de av det galant!

En ridtur på Beris blev det sen, pappa red Glotti med Kátur som handhäst. Beris gick hyfsat bra. Han stökade lite och var fånig, han får så dåligt självförtroende när Kátur är med.
Men annars gick det bra!

På söndagskvällen kom Emma och Monika hem till mig. Vi spelade alfapet, fikade och pratade. Trevligt! =)

I måndags jobbade jag 9-15. Barnen var jättesnälla som vanligt och dagen flöt på. När jag kom hem åkte mor och jag till Primula. Vid fem åkte jag till stan. Jag kopierade upp årsmöteshandlingarna och sen förberedde vi för mötet.
18.10 öppnade jag 2006 års årsmöte. Det var lite nervöst, men gick hyfsat bra. Mötet flöt på förhållandevis bra och det gick riktigt snabbt!
Jag är riktigt stolt över att vi klarade ut alla förtroendeval utan en valberedning. Det är tufft!
Jag sitter kvar som ordförande och styrelsen består nu av 9 ledamöter. =) En stor styrelse, men utan suppleanter.

Även om mötet var slut strax efter åtta så kom jag inte iväg från lokalen förns vid halv tio. Vi åt pizza, ställde iordning, sen satt vi och pratade i lokalen en stund.
Emma och jag promenerade hem sen.
Kom i säng vid elva. =P

Så gick man upp halv sju imorse. Det var riktigt segt! Duschade av mig, klädde mig och åt frukost.
Halv åtta började jag. Dagen har flutit på riktigt bra, blev lite segt nu på slutet bara, alla var trötta... =P
Slutade 16.00. Så sen har jag varit hos Primula en sväng, fixade mat och vatten. Borstade henne lite och så gick vi en promenad. =)

Nu ska jag äta snart. Sen blir det tidigt i säng ikväll. Börjar inte förns nio imorn heller.... =)

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Robert

Grattis syrran! Du är bäst. Men det vet du ju redan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback