Idag fyller Moa 2 år!

Jajamen. Min söta kusin har redan hunnit bli två år. Det känns inte som det var längesen hon var en liten liten plutt...
Minns den där dagen när vi såg henne första gången... Känns som det var häromdagen och samtidigt så länge sedan...

 

Idag är hon ett litet busfrö på två år... Ett riktigt yrväder...
 
  (bilder från i somras/höstas)

Vi firade henne med nästan hela släkten... Det är alltid trevligt! Moa och jag har cyklat runt runt på hennes nya cykel... =)
Bra träning för lårmusklerna kan jag säga... Shit vad trött jag blev.
Fika och tårta fick vi med... =)

Nu är det dags för mig att krypa ner och sova... =)
Ta hand om er där ute!
Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: u

Japp, wendelsskogen is the shit xD

Så söt liten tjej :). Jag har en systerson på 2 år och snart fyller gudbarnet (oxå systerson iofs, fast andra systern då :P) 2 med. 2 år är en underbar ålder :D
(synd att man inte kan minnas nåt från sin egen 2årsdag :P)

Postat av: Evelina

Tack så mycket!
Vilken söt unge, jag har också en kusin som är i den åldern, så charmiga dom e då :D
Kram

2008-03-10 @ 23:08:43
URL: http://gurko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback