Seg start idag...

Jaa... Idag har Vilma och jag varit segstartade... Sov ända till kvart i tio. =) Men det var skönt!
Allt känns lite förskjutet idag bara... Jaja... Nu har jag duschat och ska snart sätta mig i bilen för att handla lite.
Vilma ska få träna på att vara själv idag igen. Lite lagom att börja med någon timme.

Igår åkte jag hem till mor och far vid lunch. Mi och jag tog en blöt promenad med hundarna direkt. Vilma var så lagom förtjust i det, även om hon fick ha sitt täcke på sig... Diesal tyckte att vattenpölarna var lite jobbiga. Nellie hon tycker att regn är helt okej! Hon blir bara såå skitig, så det blev duchen när vi kom hem.

Sedan åt vi lunch, fiskgratäng! Mums!

Jag körde Beris en sväng. Han gick riktigt bra! Var ganska pigg! =) Jag blev jättelerig!

Sen fixade vi kaffe och gjorde våfflor! Jonna kom hit och hon red en sväng på Kátur. Han gick lite sådär, så blev en väldigt kort ridtur i paddocken. Så Jonna fick prova på att rida Nökkvi en stund. Gick riktigt bra faktsikt, så nu ska hon få rida honom någon mer gång, när vädret är lite bättre. =) För det blev lite halt på ridbanan.
Jag red ut en sväng på Nökkvi efter Jonna hade ridit och värmt upp honom. =)
Han töltade som en klocka hela vägen! Helt underbar var han! Galopperade i båda galopperna.
Men han gjorde ett tvärstopp en gång på hemvägen, så jag knäckte till mig lite i nacken/ryggen... Aj aj... Jag känner av det lite idag.

På kvällen blev det kaffe och godis... Vi pratade om att vi skulle spela kort, men blev inget med det. Robert, Mi och jag löste korsord, pappa satt vid datorn och mamma läste tidning... =)

Nu ska jag ta och åka och handla! =)
Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback