Två snabba veckor...

Ja de senaste två veckorna har gått otroligt fort...
Vilma och jag håller på att känna oss mer och mer hemma i vår lilla lägenhet. Det fattas en soffa och lite utemöbler, sedan kommer det bli så fint så. =)

Den 7-12 juni var det KONGRESS för IOGT-NTO-rörelsen. Så jag var i Göteborg hela veckan. Det var en underbar vecka som gick för fort. Hann inte träffa alla vänner så mycket som jag hade hoppats, hann inte hänga med på förhandlingarna som jag hade hoppats och hann inte se så mkt av Göteborg som jag hade hoppats.
Men jag fick lite smått och gott av alla bitar. Det var kul att ha konsulentsamling, skönt att få bo på hotell. Skönt att ha ett schema att gå efter, så man visste vad man skulle välja. =)

Vilma var hemma hos Marie, Fredrik, My och Moa under den veckan. Hon har haft en spännande vecka inne i stan. Det var en trött liten pudel som jag fick tillbaka. =)

Den här veckan har jag tagit in hö, ridit några ridturer, umgåts med min kära familj, tvättat mina kläder, fått mitt badrum fixat av min underbara morbror och sedan har jag fixat till massa kort som jag borde gjort för längesen. Här kommer några av korten. =)

RIDLÄGRET:



TAR IN HÖET:

 

BILDER FRÅN LONGERING OCH RIDTUR:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback