God kväll.

Dagen försvann fort... Men lite har jag hunnit med allafall.
Började med att städa hos marsvinen, det var ganska blött, så blev att byta hela buren.
Linus och Lukas roade sig med att springa fram och tillbaka mellan skåpet och kaminen. =) De har fått röra på sig idag allafall.

Sedan blev det te och macka, hade ingen mjölk hemma, så kunde ju inte dricka kaffe... =(

Vovvarna och jag gick sedan ut i stallet en sväng. Jag packade hö och mockade i hagen och vindskyddet. Sen gick vi en liten promenad.
Vi åt lite lunch. Sen fick hundarna vara inne några timmar.
Amanda kom hit, så vi red en barbackatur på Beris och Freri. Det gick bra det. Freri var pigg och Beris var lite slö, som de brukar med andra ord... =)
Red sedan en sväng på Freyja i paddocken. Hon var så duktig, men det var lite halkigt där inne. Så red inte så länge, men det var bra för då hann hon inte bli svettig heller.

Tindra och Freyja fick sedan stå inne och äta lite mat, medans jag gick en promenad med hundarna.

Nu ikväll har jag roat mig med att reda ut Vilmas päls, inte klart. Men nästan allafall...
Ska ringa imorn och kolla om vi kan få någon klipptid... Det behövs! =)

Blev hemlagad pizza till let´s dance också. Mums!

Men nu ska vi sova! Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback