torsdag... 15 dec...

Känner att jag borde skriva något.... Men vad.
Att skriva tankarna som finns i mitt huvud just nu vore rätt korkat. Något jag verkligen skulle få ångra sedan...
Mitt humör flyger upp och ner som en jävla berg- och dalbana... Det är väldigt tröttsamt och fruktansvärt jobbigt!
Vill inte känna så. Jag vet att jag kan ta slut på det här väldigt snabbt och väldigt enkelt. Men jag vill inte! Kan inte! Hoppas hoppas hoppas....
Frågan är om det verkligen finns något att hoppas på längre...
Någonting säger mig att du redan har bestämt dig...

Kan ju inte koppla bort det heller. Funkar inte så. Vad jag än gör så finns ju du med i mina tankar... Vare sig jag vill det eller ej.

Var och klippte mig igår. Var väldigt skönt! Luggen som legat i ögonen alltför länge nu är borta. Nu är det en frisyr allafall. Skönt!!!

Var hos famor ikväll. Fick gröt! Var så gott så. Farmor hade köpt ny mobil oxå. Försökte förklara för henne hur den fungerar.
Sen skrev pappa ett sms till henne... Han tyckte han var så duktig som kunde det... Han skrev en mening... Tog säkert fem minuter för honom att skriva det. Det tyckte jag var kul.

Ser fram emot nyår. Som det ser ut just nu ska jag fira det med tjejerna! Känns ju inte som om jag ska fira det i Norrköping, allafall inte just nu.  

Nu ska jag gå och lägga mig. Vill inte gå runt som en zombie i skolan imorn med. För det har jag gjort idag. Hoppas bara att det inte märkts alltför mycket.

Puss o kram! /busan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback