bara 15 dagar kvar...

Japp om 15 dagar är det jullov! Då ska jag åka hem till Motala! Hem och träffa min älskade pojkvän!
Ser fram emot ett underbart lov! Som det ser ut just nu, så kommer det bli det med.
Familjen samlad i lilla huset i Långskogen. Långa skogspromenader med vovvarna och Primulan.
Härliga ridturer på islänningarna. Pyssla hemma i huset och på gården. Bara ha det lugnt och skönt!
Träffa kompisar och umgås med släkten.

Pratade med far min på msn tidigare idag. (Så coolt att nu har hela familjen msn.)
Det går framåt med badrummet. Förhoppningsvis är det klart till jag kommer hem på fredag. =P
Men med hästarna har det tydligen inte gått lika bra. Jag har våndats för det mycket och höll tummarna hela helgen. Det gick bra första dagarna. Men inte sen.
I måndags fick veterinären komma ut till Primula. Hon har blivit sparkad på bringan och fått en blodutgjutning. Min ögonsten har haft boxvila i två dagar och nu går hon ensam i en hage brevid.
Jag kan ju gissa vem som startat det bråket. Skithäst!
Han är en trevlig häst, men när det gäller att vara social och snäll mot andra hästar så är han så fruktansvärt elak. Min lilla Berserk...

Hoppas att de ska kunna bli sams. Annars får vi försöka ordna det på annat vis. Mor och far kanske redan har en lösning. Vad vet jag. Ska sätta staket i helgen allafall.

På fredag ska jag gå och klippa mig också. Och sen ska jag på bio med tjejerna. =) Toppenkväll!!

Nu är det middag!
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback