En härlig helg!

Ja helgen blev så härlig som jag trodde. Började med en underbar kväll med tjejkompisarna.
När jag kom hem till Motala med tåget stod Mia där och väntade på mig och straxt därpå kom Monika.
Sen följde de mig till frisören. Gick rätt bra, är nog rätt nöjd. Blev lite kortare, men ingen större förändring.

Sedan gick vi in till stan, Monika och jag åt pizza. Efter det gick vi till hugos och fikade. Emma kom dit, och sötisen hade redan köpt julklappar som hon gav till oss. Helt underbara ljusstakar. =)
Efter en stund fika och prat gick vi till bion. Såg Djävulen bär prada. Den var jättebra och rolig!
Tyvärr satt det massor små snorungar i salongen också. De störde en del, och varför små pojkar, 10-12 år sätter sig och ser en sådan film förstår jag inte.
Men det var härligt att träffa tjejerna. Hoppas att det blir något mer av det på jullovet, om vi kan pricka in när Mia inte jobbar... =P

Kom hem till Långskogen runt halv tolv, möttes av två söthundar. Fick ge hästarna nattmål också. Så underbart att träffa pållarna igen. Primula mådde mycket bättre än väntat! Hon hade sprungit runt och busat med Mysan under dagen (Mysan är min lilla kusin på 4 år.) 

Lördagsmorgon, går upp vid halv åtta och mor och jag ger frukost till hästarna och går med hundarna till brevlådan. 
Efter lite frukost i magen går vi ut en promenad med hundarna. Sedan tar vi ut hästarna och rider en sväng hela gänget. Beris var helt vild, inte riden på 1½ månad typ... =)

Ska gå och käka nu. Blir mer om helgen senare!
Puss o kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback