trött karin... haft en lång dag...

P-A och jag åkte på bio igår. Såg Happy Feet. Den var så grym den filmen. Har du inte sett den så måste du se den och om du har sett den så måste den ses om!
Älskade musiken och pingvinerna var grymma på att dansa. Ja den var såå cool.


Idag har man tillbringat ytterligare en dag på Nordstan, usch! Igår var jag mest på gator och traskade, men letade julklappar allafall. Igår hittade jag inga julklappar, idag hittade jag några stycken.

Men det är jobbigt att traska runt utan mål i en galleria man inte vet ut och in i....
Man traskar omkring och funderar på vart butiken man skulle till tog vägen, antar att den ligger åt ett håll och man går däråt. Till slut, när man kommer till en utgång eller varför inte en tom vägg, då inser man att man gick åt fel håll. Snacka om jobbigt!
Därför har jag traskat omkring i nära sex timmar och ändå är jag inte klar...


Ikväll har vi sett Pirates of the caribean (1), jag insåg att jag sett den. Skulle inte förvåna mig om jag sett den mer än en gång t.o.m.


Jag längtar hem, saknar mor och far. Saknar mina hästar. Saknar mina vovvar. Pratade nyss med Sanna, hon lånade min skrutt på agilityn. Det hade gått jättebra. Jag är avundsjuk, vill också springa och leka med min vovve. Vi var ett så bra team, nu kommer det bli tufft att bygga upp det igen. Men jag ska. Så fort jag kommer hem.

Men nu ska jag sova. Bara fyra skoldagar kvar! Sen är det lov! Sen ska jag hem till mitt! Hem och träffa min älskling!
Typ en av de få i klassen som verkligen längtar hem. Men jag gör det och jag gör det grymt mycket!
Saknar mina kära bröder väldigt mycket också. Var jättelängesen jag träffade dem nu! 


Puss o kram!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback