Nu är det dags för hemfärd...

Ja nu har jag gjort mitt här... Projektet är klart... eller allafall genomförandet av det... Har många timmar till med att skriva rapport och sånt kul... =P

Om knappt en timme sätter jag mig på Grön och åker till Göteborg... Sen bär det hemåt! Swebus express mot Linköping! Kommer hem sådär vid kvart över fem, halv sex typ.... Lång resa. Men det är det värt!

Ska bli så skönt att träffa familjen och djuren. Ta det lugnt och få göra allt det där som jag älskar göra. När jag vill!
Ta ut hundarna på promenader. Busa med hundarna. Ut och rida på pojkarna. Mocka massa skit. Rensa i hagen. Köra lite traktor. Ut och tömköra med Primula. Gosa med hästarna. osv.

Hem och träffa vännerna och min kära släkt! Träffa Johannes och brorsorna!

Ja jag kommer ha ett så underbart lov! Och nu ska jag packa ner det sista i min lilla väska...

Ta hand om er!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback